ترجمه آهنگ Katy Perry به نام Dark Horse

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 Katy Perry FT, Juicy J_Dark Horse 

 

I knew you were

 

من میدونستم که تو

 

You were gonna come to me

 

میخواستی پیش من بیای

 

And here you are

 

و حالا تو اینجایی

 

But you better choose carefully

 

ولی بهتره بادقت انتخاب کنی

 

Cause I’m capable of anything

 

من از پس هر کاری بر میام

 

Of anything and everything

 

از همه و هر چیز

 

Make me your Aphrodite

 

منو الهه زیبایی خودت کن

 

Make me your one and only

 

منو منحصر به فرد کن منو تنها عشقت کن

 

Don’t make me your enemy, your enemy, your enemy

 

منو دشمن خودت نکن،دشمن خودت

 

So you wanna play with magic

 

پس میخوای با سحر و جادو بازی کنی

 

(شعبده بازی کنی)

 

Boy, you should know whatcha falling for

 

پسر تو بهتره بدونی خودتو درگیر چی میکنی ،

 

Baby do you dare to do this

 

عزیزم آیا جرات انجام این کار رو داری؟

 

Cause I’m coming atcha like a dark horse

 

چونکه من مثل یه اسب تیره به سمتت میام

 

Are you ready for, ready for

 

آیا آماده ای برای؟

 

A perfect storm, perfect storm

 

یه طوفان عظیم،طوفان عظیم

 

Cause once you’re mine, once you’re mine

 

چونکه وقتی ماله من شدی،مال من

 

There’s no going back

 

راه برگشتی وجود نداره

 

Mark my ways

 

راه منو انتخاب کن

 

This love will make you levitate

 

این عشق تو رو تو هوا شناور میکنه

 

Like a bird

 

مثله یه پرنده

 

Like a bird without a cage

 

مثل یه پرنده ی آزاد و بدون قفس

 

But down to earth

 

ولی در حقیقت

 

If you choose to walk away, don’t walk away

 

اگه تصمیم داری که بری، نرو

 

It’s in the palm of your hand now baby

 

حالا تو کف دست تو هست عزیزم

 

It’s a yes or no, no maybe

 

یه آره یا نه هست،شاید نه

 

So just be sure before you give it up to me

 

پس قبل از اینکه ازم دست بکشی مطمئن باش

 

Up to me, give it up to me

ازم دست بکشی ،

 

 

So you wanna play with magic

 

پس میخوای با سحر و جادو بازی کنی

 

Boy, you should know whatcha falling for

 

پسر تو بهتره بدونی داری خودتو درگیر چی میکنی

 

Baby do you dare to do this

 

عزیزم آیا جرات انجام این کار رو داری؟

 

Cause I’m coming atcha like a dark horse

 

چونکه من مثله یه اسب تیره به سمتت میام

 

Are you ready for, ready for

 

آیا آماده ای برای،آماده برای

 

A perfect storm, perfect storm

 

یه طوفان عظیم،طوفان عظیم

 

Cause once you’re mine, once you’re mine

 

چونکه وقتی ماله من شدی،مال من

 

There’s no going back

 

راه برگشتی وجود نداره

 

[Juicy J - Rap Verse]

 

She's a beast

 

اون یه هیولاست

 

I call her Karma

 

من اونو سرنوشت خودم "کارما" صدا میزنم

 

She eat your heart out

 

اون تو قلبت نفوذ میکنه

 

Like Jeffrey Dahmer

 

مثل جفری دهمر(قاتل زنجیره ای)

 

Be careful

 

مراقب باش

 

Try not to lead her on

 

سعی نکن اونو تشویق و هدایت کنی

 

Shawty's heart was on steroids

 

قلب اون دختر روی استروئید بود

 

Cause her love was so strong

 

چونکه عشقش خیلی قوی بود

 

You may fall in love

 

ممکنه عاشق بشی

 

When you meet her

 

وقتی که اونو میبینی

 

If you get the chance you better keep her

 

اگه شانسش رو پیدا کردی بهتره اونو عشق خودت نگه داری

 

She swears by it but if you break her heart

 

اونم قسم میخوره(رهات نکنه) ولی اگه قلبش رو بشکونی

 

She turn cold as a freezer

 

اون مثل فریزر سرد و بی روح میشه

 

That fairy tale ending with a knight in shining armor

 

اون قصه پری با یه شوالیه در زره درخشان تموم میشه

 

She can be my Sleeping Beauty

 

اون میتونه زیبای خفته من باشه

 

I'm gon' put her in a coma

 

من اون رو تو اغماء میذارم

 

 

Damn I think I love her

 

لعنتی فکر کنم عاشقش شدم

 

Shawty so bad

 

اون دختر زیبا خیلی بده

 

I'm sprung and I don't care

 

من به شدت جذبش شدم و برام اهمیتی نداره

 

She got me like a roller coaster

 

اون منو مثل یه ترن هوایی شیفته خودش کرده

 

Turn the bedroom into a fair

 

اتاق خواب رو تبدیل به یه مکان لطیف و زیبا تبدیل کرده؟

 

Her love is like a drug

 

عشق اون مثل مواده

 

I was tryna hit it and quit it

 

من سعی کردم اونو مصرف کنم و ترکش کنم

 

But lil'mama so dope

 

ولی اون خیلی خوبه

 

I messed around and got addicted

 

من دور و برش چرخیدم و معتادش شدم

 

So you wanna play with magic

 

پس میخوای با سحر و جادو بازی کنی

 

Boy you should know what you're fallin' for

 

(You should know)

 

پسر تو بهتره بدونی داری خودتو درگیر چی میکنی

 

Baby do you dare to do this

 

عزیزم آیا جرات انجام این کار رو داری؟

 

Cause I'm comin' at you like a dark horse

 

(Like a dark horse)

 

چونکه من مثله یه اسب تیره به سمتت میام

 

Are you ready for

 

Ready for (Ready for)

 

آیا آماده ای برای؟

 

A perfect storm

 

Perfect storm (A perfect storm)

 

یه طوفان عظیم،طوفان عظیم

 

Cause once you're mine

 

Once you're mine (ohhhh)

 

چونکه وقتی ماله من شدی

 

There's no goin' back

راه برگشتی نیست


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت16:18---20 تير 1396
kheyli khoob bood mishe matn ahang "empty gold" ro ham bezari? mercy

Tamanna
ساعت10:09---27 دی 1395
SLM....your veb was very good,so I like your VEB...
That's very good for the people,,,,,,,, i love you


negin a
ساعت18:25---28 اسفند 1392
salam dost khobam man az vebet khily khosham myad
omidvaram movafagh bashi
mishe matn ahang Inna be nam in your eyes ro baram bezari
khily gashtam pidash nakardam


negina
ساعت20:17---26 اسفند 1392
salam
vebet allye
mamnonam
omidvaram movafagh bashi


negin a
ساعت16:00---13 اسفند 1392
salam vebet harf nadare
khily alye
omidvaram hamishe movafagh bashi


negin a
ساعت15:59---13 اسفند 1392
salam
vebet harf nadare
khily alye
omidvaram hamishe movafagh bashi





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:, ] [ 14:14 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 49588
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت